Monday, August 8, 2011

Blik Kg...

Posted by Acik Mano at 3:23 PM
Ari Sabtu lepas balik kg jap... coz hantar baju yg dah di bling2kan n terus gi ke Johor melawat abg ipar.. n ad ahal sikit hubby nak jumpa dia...
walaupun kereta tua we all dah mintak ampun.. tapi masih digagahi jua coz dia nak sangat jumpa abg dia...ni
dia driver ari sabtu tu ari.. sepanjang jalan tak perlu on kan radio coz mulut dia dah cam radio... rancangan secara langsung bebelan org tak puas ati dgn traffic di Malaya...soba yo lah.. sib bik acik bawak crochet.. s layan crochet le siap gak topi bby n sekuntum bunga...
nah kelapo leh buat gulai

ni kalu dapt buat jando pulangan ni sodap ni

Sempat lagi posing2 dengan buah kelapa.. dah beso dah.. senang kekandaku nak masak.. lauk n kueh...(kekandaku tokeh kueh tau)










Kucing2 kekanda yg pemalu ...susah tul nak snap gambo they all...so ni je le hasilnya...uuuu...geram dgn they all berry n garry...tapi tak mo di pegang plak...
berry (infrond)


  
garry

0 comments:

 

What Ever... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei