Wednesday, June 26, 2013

peplum..trible..for Hari Raya...

Posted by Acik Mano at 2:55 PM
Baju raya dah tempah?
Dah cari kain tuk baju raya?(nyona tu tak terima tempahan tahun ni...coz dia dalam rawatan kimoterapi)
Tak cari baju siap je...lagi murah ...dekat2 raya nanti banyak jual dan cantik2 belaka...sediakan duit je..

Mama nak baju raya peplum
Mama nak baju trible ada tali pinggang dengan skirt labuh...
Kata tu hari tahun ni nak pakai jubah hitam..tak jadi le, cam tu?
Tak.. nak trible gak..peplum..

Ni le ayat cinta yang acik terima dalam seminggu ni...
Hehehehe layan je le anak2 mama mana yg pekenan..

Mama ..mama pakai le cam ni mesti nampak comel...
Mama dah tua le mana sesuai pakai cam ni...nanti orang tengok(laling le) org kata dah tua tak sedar diri ...perasan muda le tu...tak sesuai...sebeum orang mengata, dari tambah dosa org sebab kita ....bio le mama tak sah beli dan pakai...
Tak ma ..mesti mama nampak comel punya..
Mama bukan budak2 kalu budak2 comel le...

Bila bukak FB baju ni gak le ditayang kan...mana anak acik tak meroyan...
Boleh la ma..swal ni cantk le ma....mama jeling ...swal trible ni cantik gak ... ...
Memang cantik... kan dah ada yg macam tu
Tu warna biru, ni warna hitam, lain...boleh le ma...murah je RM18.00 je ma...
Sama je hitam ke biru ke..sama je corak dia.....
Tak kira nak gak
Nanti nak bayar dengan apa?
Nanti org kerja le
Jangan nak mengada-ngada ...ni masa sekolah bukan masa kerja...kerja sebab nak beli swal je pun ....
Dah mama tak mau belikan....kena le kerja nak beli...
Pulak...

akhirnya mengaku kalah je le mama....dia oder dgn org tu...janji jumpa di JUASO...rupa2nya dia mmg dah biasa dgn toke tu boleh bayar ansur-ansur lagi...sah le ni mesti duit belanja jadi korban ni...

Soba yo lah...anak2 tu satu dugaan ....
mari layan gambo ni acik tanya pak cik goole...
yang ini anak pekenan sangat tu...ada tali pinggang ikat belakang...





Pad ayang berminat pi terjah blog they all....
teringat plak masa kecik dulu ada dah pesen  cam ni...tak lama lengan plak sama kembang.  Kainya dulu bertingkat-tingkat...masa mula2 kahwin dulu bila acik pakai laling cakap tak sah le pakai skirt cam tu..awak dah le rindang...tak sesuai...hehehe disebabkan dah beli pakai je le di rumah buat kain kemban..


1 comments:

mamawana on 19:03 said...

Hello... singgah sini.

 

What Ever... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei