Thursday, April 7, 2011

5S ...lawatan

Posted by Acik Mano at 10:31 AM
Weee ramainya org... ada kenduri ke apa ni???

Bukan kenduri le dik non... ni le opis acik kena serebu oleh KPM ...nak nengok we all buat 5S cam na...
Tengok we all nye ketua 5S memberi taklimat...kusyuk smua dengar...

tengok kak jangan tak tengok...... mana yg leh dicopy paste idea tu leh bawak balik...
Yang ni le menjadi contoh ... pihak pemberi markah memberi pujian ... walau pun ada yg kata macam sekolah tadika!

bukan saja2 tag je... ada label di tertulis di kabinet... betul2 rajin org yg buat ni...
Bilik mesen ni gak diberi pujian .... coz kerajinan Neeza (memang dia rajin pun...)
zoom lagi ....

apa yg disnap tu???
OOOOO yg ini ... yg ni gak le klau org datang nak tengok... coz Neeza telah mengasingkan comb ikut saiz ... dan setiap mesin ada menual cara tuk diguna beserta gambar.... rajin anak omak ni.... congrat ....

Dah 2 kali dah opis we all org datang melawat... bukan dapat tempat pertama de... tapi boleh dibuat contoh .....

1 comments:

Kak Bunga on 15:48 said...

terbaik laa sis...ehehe nampak kemas..snap la lgi gmbr 5s korg...bole jdi conth...heeeee

 

What Ever... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei