Wednesday, April 20, 2011

Nasi Goreng...

Posted by Acik Mano at 3:43 PM
Rupa-rupanya hasrat anak acik nak buat nasi goreng ni bukan angan2 saja...angan2 yang telah menjadi kenyataan....masa acik balik dr outstation tu ari siap dah sepiring nasi goreng mengunggu  acik..jamah le sikit...ok not bad tastenye ...
ada le tinggal secoet dlm bowl nasi tu they all sebat....

eee merasa gak le nasi goreng yg they all buat...












sib bik le ada tinggalkan resepi sempoi tuk they all...
punya le gigihnya..baru sekali refer resepi dah macam bungkus belacan dah rupanya kertas resepi ku...

tapi ni le rupenye bila tak de org yg nak bebel membebel...
ni yg tak gemo ni...

sinki penuh pinggan mangkok..
tengok tu...
kuali tak basuh...
papa...weh ...ngapa le tak ditegur anak2 ni suh kemas dapur ni.... fenin acik dibuatnye...
ni hubby bengang kot ni...coz kalu nak buat nasi goreng tu buat le tuk dia sekali...
.....ada lado api tu dah okey dah...yang ko orang tambah kicap tu pasal...dah tau ayahanda tu memang anti kicap....
.....kan dia tak mo tolong bersihkan dapor...
papa...tolonggggg le kemasssss!!!!!....

0 comments:

 

What Ever... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei