Tuesday, November 6, 2012

Tipu le ...

Posted by Acik Mano at 3:01 PM
Marah? Sakit hati? Kecik hati? Apa ni... rasa-rasa nak ketuk je dia tu... penipu... depan mata tu berani dia tipu.. tak pa tak jadi kudis pun kat aku.. tapi kan apa hukumnya menipu ni ya.... berdosa kan?  Yang tu takkan le tak tahu..ya tak,.. tak pa tipu aku, aku tak kisah... kan ke Allah dah tunjuk depan2 lagi tu dia menipu... kan dah kena... apa perasaan org yg menipu tu, ya bila penipuan dia tu "dibolengkan" ... kahkahkah.. rasa le.. tu le lain kali kalu nak bercakap tu... ingat -ingat  sikit apa yg nak dikuarkan ..jangan biasakan menipu...lambat laun akan diketahui gak ooo....

2 comments:

Reflisia on 16:16 said...

Issshhh sapo eh yang mulutnya ni tidak bercakap benar? Berdosa tau

Acik Mano on 08:59 said...

tu le.. dari kecik emak bapak , cikgu, usaz dan ustazah dah pesan jangan menpu.. tapi bila dah besar panjang ni masih gak nak buat pekara yg dilarang... "manusia mmg mudah lupa"

 

What Ever... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei