Tuesday, January 8, 2013

Apo je lai budak-budak ni..

Posted by Acik Mano at 1:01 PM
Dua hari lepas gergal yg tecik kata
Gegeral: Mama nanti 7 dgn 8 nak pi sekolah lepas magrib, bleh ya ma?
Acik: Ada apa, lepas magrib pi sekolah?
Gergal: Ada menteri nak dtg, nak pi Paroi nak buat rehesal.
Acik : Man surat kebenaran dr ibu bapa?
Gergal : HM tak tahu, ni guru kita org je yg ajak...sapa2 nak pi..

Semalam baru le terpangan pada baner tepi2 jalan.. TPM nak dtg 8.030mlm n Perhimpunan Gelombang Biru.. ada penyangi jemputan..Acik perasan nama Jamal Abdilah je...

OOOO baru tahu..

Mama : Dik, mama dah tau dak ada apa kat Paroi tu...ni kumpulan UMNO sini tak jemput u all ke ..kan ke selalu u all ikut program yg dia org buat...sampai ke Putrajaya lagi
Adik : Ada ma....tapi mesti mama tak bagi ,sbb tu kita org ikut cikgu...
Mama : Kah kah  kah ..tertipu rupanya mama
Adik : Mama nanti pi kena pakai baju biru
Mama: Mana ambik baju biru
Adik : Nanti Cikgu bagi
Mama : Kalau tak nak pi, tak pa...nanti baik kul berapa plak..sok nak sekolah
Adik : Bik...
Mama : Soba ya le... kuat ikut pesatuan betul anak2 acik ni

0 comments:

 

What Ever... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei