Tuesday, January 11, 2011

5S up dated

Posted by Acik Mano at 10:20 AM
Ari tu workstation acik telah d mark... ye le time tu baru ubahsuai ... acik dok setinggan d meja org... so ni dah kemas dah... u all nak nengok ... meh...
...kosong je meja acik ni, mcm tempat yg tidak berpenunggu...
.....ha... kosong je...cam bagus je...   = )
eeee... cam na pun kalender kuda gak yg jadi pilihan... kertas2 ni mcm x sesuai je letak d sini... tak pa nnti leh ubah tmpt lin
tu dia .... 5S sentiasa amal... (kertas2 d tray tu ari ni nak 5S kan plak...tak pasti mana nak guna mana nak buang  ni....)
Tumbler n mug dah tak de dah...dah hantar pantry....
p/s... pd sesiapa yg berkenan 'baju' kotak tisu tu bleh ctc acik ya...  gi ke... Bittersweetflavours

Bab pantri acik tak mo ambik gambar... coz letih dah..... kemas2 peh tu balik asal... ye le tempat yg ramai penunggunya... nnti lawatan dtg lagi, pa plak komen yg pantri ni terima...kita tunggu.....(coz d umah hubby yg slalu buat xtvt kemas2 ni, coz dia buat lgi bagus drp acik ... eeee. tq hubby ...I lap u...)...

So bleh bandingkan sebelum n selepas ya....5S...(tegok tak jauh beza pun...ke tak ada perbezaan ????)...
yang kesiannya bila 5S ni melanda bukan staff je yg bze... cleaner pun bze sama... kena kerah sana sini memvacum carpet... kutip2 sampah2...lap mengelap pokok plastik..... huahuahua nasib badan le cleaner terpaksa involve sama....

0 comments:

 

What Ever... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei