Wednesday, February 16, 2011

Redah saja..

Posted by Acik Mano at 12:40 PM
Biasa le one day trip bagi acik ni... kali ni gi redah hutan belantara, naik gunung turun gunung, lembah smua di redah.... tuk meninjau keadaan cam na kehidupan they all.... dlm suspen ada seronok ..teruja u... dan yg penting kegigihan mereka menjalani kehidupan yang sememangnya mencabar... mungkin bagi kita nampak daif, tapi bagi mereka itu lah kehidupan mereka....
Rumah yg dibuat dr buluh...









pemandangan dr umah they all
air sg nye deras...
Kegigihan mak cik ni mengutip hasil kebunnya di Kg. Tiku, Inanam... walau pun dah berusia...kalu anak2 skrang tah mau nye tak, nak buat kerja cam ni, sbb tu mamat Indon n Bangla ramai dtg Mesia ni..
bakul antik yg jadi teman setia...
kegigihan wanita tua mengutip hasil nenas
Pasar yg menjadi tumpuan hasil2 tanaman... cantik, teratur n bersih je pasar di pekan Telipok

 Kalau d Semenanjung tak kan jumpa view cam ni... nengok le anak2 sekolah ni...selamba je muka they all ...siap labai2 gi time gambar ni d snap...

Jalan yg perlu dilalui ...
jalan lecak belumpur...kalu lekat tak balik acik ke semenanjung....

kalau ujan lebat sah2 le acik kena tido d kg ni....ngapa le buat jembatan lagu ni???


kalau dapt 'becomporo' ni mesti best...
sg nye berbatu2...

dari jauh...
dari dekat...kalau masuk gaung????tabik pd driver smuanya selamat

0 comments:

 

What Ever... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei