Monday, March 21, 2011

Projek...

Posted by Acik Mano at 8:29 PM
Baik kampung gi umah kakak yg sulung....ada projek .... tu yg nak nengok projek apa dia nak buat.... bleh le adik dia ni nak tompang sonang nanti....dengar2 nak buat bela ayam dan kambing.... bagus gak cadangan tu...
Dulu mula2 akak acik duk kampung, dia dan hubby dia buat projek buah naga...lama dah tu... rasa2 dah dekat 10 tahun dah .... la ni buah tu pun dah tak mengeluarkan hasilnye....
dah idup segan mati tak mo dah...
anak2 AJK menyediakan meja bersidang petang tu....
Jadinya dia bercadang nak buat projek baru plak...tanah dah siap tolak dah tu...
Puan saksi...
Pemerhati dan Pengerusi - memperbincangkan keluasan tanah yg perlu diperuntukkan...
AJK dan Pengerusi....menyesal tak sempat rembat buah kelapa di belakang tu... buat minum airnya sedap tu...
AJK gak ni...kalu tak de tak menjadi meeting petang tu...
Sementara minit mesyuarat disiapkan petang tu juga acik sempat gi snap pokok bunga kertas ni... dah tua gak pokok ni....dekat 8 tahun umo dia...ikut ump projek buah naga akak acik ni le...ni buat ibu bagus ni....
Kan tu je sempat gi Pengerusi dan akak acik menimba ilmu bling2... kakak siap bawak kuar senjata dia... dapat le belajar 1 paten...yg jadi mangsa tudung Pengerusi...
kalu dah minat mana2 pun jadi...best gak duk depan laman umah kakak ni ditiup oleh angin sepoi2 bahasa

hasil pembelajaran yg dibawa balik olh Pengerusi .....

0 comments:

 

What Ever... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei