Monday, April 11, 2011

Minyak...minyak...minyak...

Posted by Acik Mano at 8:29 PM
Ni cerita hari Ahad...my gergul kata nak balik Merlimau ari Senin...tetiba selepas dpt cal...dia kata kena balik ari n gak coz lecturer nak jumpa ari Senin...ni dah kul 5 ptg dah ni...nanti kul berapa nak sampai...so apa gi ayahanda dia le jadi mangsa keadaan, hantar ke terminal bas ... sib bik dapat bas kul 6...tak de le lama dia kena 'bersopau' di stesen bas tu... at least tak le lewat sangat sampai di umah sewa dia...
Waktu balik, hubby trus masuk petrol pum... sok pagi senang tak yah singah2... cam biasa le 50 hinggit tuang  minyak tuk seminggu...
.....adik pum 8... 50 ya...
....kak, tambah 95 sen gi kak leh cuba minyak promosi... nanti leh dapat hadiah...
.....nah singgit...tamabah je le jadi 51 hinggit...
.....kak ni baki 5 sen...ngapa tak tambah singgit gi...51 hinggit kan senang kira...
....tak kak, promosi tambah 95 sen je tuk 50 hinggit...
....ha, yo lah...
Peh hubby tuang minyak...adik2 manis petrol pum datang ...
promo minyak baru dr Petronas
....kak nak ambik gambar dengan hadiah akak....dan abang sekali...
....pa hal plak nak ambik2 gambar ni...
....promosi Minyak Primax 95 Xtra yang baru....tuk ari ni je kak...
....oooo itu yg nak tambah 95 sen je tu...ok le dik terima kasih ya...
dapat le air freshner kete n air tin sprite...
gantung dlm kete..bau limau ...dari luar kete dah terbau punya le kuat baunye...sib bik acik tak pengsan..

Lupa plak malam tadi kan dalam berita TV ada kuar....Primax 95 Xtra ganti RON95 .. kite lihat keupayaannya.. leh ke betahan seminggu 50 hinggit, cam RON95....

0 comments:

 

What Ever... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei