Monday, April 2, 2012

Akhirnya..

Posted by Acik Mano at 4:11 PM
Beginilah nasib.. tahan punya tahan selera .. cari punya cari .. makanan tambahan .. ubat?ubat ke? sampai lailing tudun I ni dah obses sangat dengan benda2 cam ni.. teh mahkota deawa le.. teh hijau le.. macam2 dia kata acik..Pada 27 Feb tu ari pegi rumah abang di Gemas .. di bagi le acik supplimant ni pada acik ..dia makan tekanan darah dia okey dah.. dengan semangatnya acik amik petang tu acik makan .. then esoknya rasa lain macam  plak.. macam org mamai ..lema segala ..no telepon sendiri lupa ..o ic sendiri pun lupa.. sib bik nama tak lupa..then laling acik kata saya takut awak tak jumpa rumah je nak balik.. uuu..ada ke dia cakap cam tu..
Last two week ada kawan oder cup cake tuk happy birthday.. punya le malas nak buat.. fikir punya fikir.. hari khamis tu over slep le pulak.. so hari Khamis tu EL le acik..tah mengapa dada acik ari tu rasa penuh je perasan tu plak.. lain macam je .. so acik berkira-kira lah nak pi hospital.. Ha masa tu la  amib tekanan darah 200/100 mak ooii .. tingginya.. patutlah.. rasa lain macam je..
Dr. kata ni kena makan ubat ni sbb tinggi sanggat..tak pa le redha je.. lepas makan ubat tu check .. turun le ke 164/90.. okey le tu.. so seminnngu lepas tu pi lagi.. amik sampel urin dan darah.. so this week pi tengok keputusannya... apa le keadaan dalam badan ni..
Lialing suggest acik main badminton.. reket beli dah.. tapi mulanya tak lagi..kahkahkah.. takkan nak main sorang-sorang...

0 comments:

 

What Ever... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei