Monday, April 9, 2012

kah kah.. jadi OKU

Posted by Acik Mano at 4:00 PM
Macam -macam perkara tak diduga sejak berulang alik pi kerja jauh ni..Dulu tergolek dog masa nak balik petang....Hari ni acik  jadi OKU.. le plak .. tu le kasut nugget tu le  .. turun bas pagi ni.. tetiba bunyi tap.. then kawan yg turun kemudian kata ..tu tumit kasut tinggal tu.. bleh plak takperasan.. dengan muka selamba badak je kutip.. sib plak tak hujan .. cam na ni nak pi opis.. so tegedek-gedek acik pakai je yg atas tu so kena le menjengket sikit sebenarnya menjengket banyak kaki yang sebelah kanan ..betul2 cam org tak betul. sampai kat guard opis.. guard tu tegur plak.. ngapa kak tumit kasut patah? ya.. sib bik acik sorok .. betul2 macam orang bodoh je pagi ni.. keh keh keh sampai opis sakit plak kaki kerana terlebih berjingkit... padan muka acik pandai sangat beli kasut tinggi..2 inci  tak silap.. sebab dia nya nuget tak le rasa tinggi sangat pun..kalu ikut logik nya bukan patah se.. tercabut je.. kalau nak gam mmg bolah.. tapi mengenagkan kalu pi baiki tapak kena carge RM 15... acik bleh beli kasut baru dn RM 10.00, bih baik beli lain...so bye2 je le..suka pakai ni.. sebab selesa..tak pa .. kalau tak berlaku cam ni mesi tak tukar baru punya..
Ni le tercabutnya perfect betul..macam kena kopakkan
So balik ni acik pakai ni le (selipar gi toilet ni).

Mang ooi tembunya kaki.. Sib baik ari ni pakai baju hijau kalau pakai baju merah.. baru sesuai selipar kuning berbunga hijau.. .

0 comments:

 

What Ever... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei