Thursday, July 19, 2012

Sugar cane... can

Posted by Acik Mano at 3:44 PM
Ni kisah semalam .. punya le excited gugerl acik bawak balik.. suh buatkan benda ni.. cam na nak makan sugar can ni mama? apa ke benda nya ..oooo silap sebut sugar cane le.. can tu tin..cane tu batang /rotan... oo cam tu.. kehkehkeh .. sian plak .. so ini le kerja acik ptg semalam..terima kasih pada cikgu yg bagi sugar cane ni..

Acik pun lama sangat tak makan benda ni...kena le plak potong pendek2.. kalau tak cam rupe ni lah dia makan...
tak paham dia cam na nak makan kasi ..patahkan dgn gigi.. bleh plak dia kata mama cam gajah dah bila dia tengok acik mekan patah2kan tebu dgn kekuatan gigi.. seronok gak melayan tebu ni...ya lah dah lama tak layan...
Akhirnya..bab ini plak acik gak yg kena kemas.. terkena gak acik.. gurgal tu makan je pandai nak kemas tak reti... uuu anak dara acik..rajin le sangat..    : P

0 comments:

 

What Ever... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei