Wednesday, January 23, 2013

Cinta Sudah Bertaut....

Posted by Acik Mano at 2:58 PM
Lama udah bersama dia ni... masuk tahun ni ada le 22 tahun kot bersama... tapi nak buat cam na kan dia dah tak boleh diharapkan lagi... walaupun cam tu susah sangat nak melupakan a.k.a.  berpisah ..kan sentiasa bersama...bila tak ada, terasa tau...macam ditinggalkan je..or some thing missing...ce gak cari yang lain ....tak ada yang perkenan... dah cuba tetapi tak boleh terima...ni kali kedua, masa dulu yang pertama dia buat hal 5 tahun sudah.. pujuk-pujuk lastly okey balik... la ni laling udah le tu buangkan je le...rugi bih bik cari yg baru je...apek tu pun cakap benda yang sama ... kasi baiki mau 80 oo adik.....
u angkat yang baru..... mau tambah 110 je.. boleh le..ini kasi baik tak tau berapa lama boleh tahan ...
cuba yang ini  ....sama macam u punya pun ... nak yg lain pun ada...so try le yg serupa ..tak best...tak berat cam rasa dia..ini yang ni berat ooo, so laling tlg cari (yg dia pekenan le)..
ni manyak cantik ada tulisan arab sekali ...(kehkehkeh..apek tu ingat aku ni boleh berbahasa arab ke?)...
Apek mau buat apa dgn ini jam rosak?
Ini baraang lama saya sukan simpan ma...lagi bagus pada yg baru punya..
OOO barang bagus apek mau simpan..saya apek suh beli yg lain..
Tapa ma..ini jam kalau saya bikin tatak tau berapa lama boleh pakai ...beli baru ada 1 tahun warranti ma...
so ikut kata laling je le.. bukan 100 ratus ke ..dulu janji 100 (masa 5 tahun dulu datang baiki, apek kata tambah seratus boleh pilih jam baru)
okey ma... 100 pon buleh ma...
mari2 saya pakaikan..
tak pa apek, saya pakai sendiri...hehehe jaga batas aurat....kok laling acik pakai kan okey gak..
okey apek kali pendek sampai sini...

Ppek belek2 jam laling.... wa..ini jam beli sini ka? Banyak cantik...tara mau tukar?
Masih elok le tokey..buat apa mau tukar..
Bagus2 banyak cantik itu jam...
(puji le tu jam2 dikedai dia cantik2)
So berwajah baru le pergelangan tangan acik...berapa lama plak bleh bertahan?jam yang lama dulu tu lemas dalam washing machine..memang kuat le jam jenis Citizen ni.. lepas tu dibaiki boleh panjang usianya sehingga 5 tahun...berbaloi le bagi acik beli jam seratus lebih pun asalkan tahan lama...wat apa nak membazir..
Cetita petang semalam lepas balik dari opis...

0 comments:

 

What Ever... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei